Nytt på Come again.

2 thoughts on “Nytt på Come again.

  1. Hejsan hejsan ♥ Jag ville bara berätta att nu är det sista chansen tills jag ska skapa en kärleksnovellsamling som skolprojekt! I detta projekt får precis alla vara med och bidra med en kärleksberättelse, ja precis alla som gillar att skriva! Tillsammans vill jag skapa sveriges allra finaste kärleksbok någonsin, så om du tycker att det låter intressant så får du hemskt gärna kika vidare på min blogg. Kanske har du redan en novell du gärna skulle vilja ha med, eller kanske så skulle du vilja skriva en berättelse tills 1 november (deadline). Hur som helst, ha en fin kväll ♥

Säg hej så blir jag glad! ♡

