Tävling!

Min underbara syster Miia designar egna smycken under namnet ”Miia-smycken”. Miia är gift med fina Göran och mamma till tre söta små tjejer. Miia har hållit kurser i smyckes tillverkning och brukar hålla inspirations kvällar för kvinnor. Miia-Smycken finns till försäljning på Hops-shop, Lundagård och butiken Blossom i Karleby och Jakobstad i finland.
I dag öppnade Miia-Smycken en egen webshop! Hurra och grattis! För att fira butiksöppningen kommer Komigen bloggen att lotta ut ett underbart vårarmband i vita och puderfärgade sötvattenspärlor!
Det enda ni behöver göra för att delta i tävlingen är att gå in på Miia-smycken butiken, kommentera sedan under det här inlägget vilket ert favoritsmycke från Miia-smycken är och varför!

Tävlingen pågår fram till den 27 mars. Tipsa gärna om tävlingen på era bloggar så blir Miia glad och ni får en lott till! 

Ifall ni inte har en blogg, kom ihåg att skriva din mejl adress så vi kan kontakta dej ifall det blir du som vinner! 

Kika in på http://miia-smycken.shop.textalk.se/ 


Lycka till! 


Ps. På Miia-Smycken kommer det att vara olika öppnings erbjudanden under hela första månaden. Först ut är ett fint mini-set.

23 thoughts on “Tävling!

  1. Armbandet var ju urfiint! Jag har kollat på hemsidan och min favorit var örhänget ”Knopp” i underbara pastellfärger som jag tycker känns vårigt ;-)

  2. Hej fina du! Vilka vackra smycken din syster tillverkar. ”Min kära” var både fint till namnet och fint som smycke! Kram till dig och din syster!

  3. Är jätte gärna med och prövar lyckan med en lott. Armbandet snöros föll mig i smaken. Kom och tänka på min morfar när jag såg den som älskade rosor. *hoppas på tur*
    trevlig söndag. mvh Anna

  4. Alla smycken är så fina men mest gillar jag SNÖROS armband. Det är så där lagom romantiskt och låset är jättefint!

  5. Oj, så mycket fint! Jag hittar massor jag gärna skulle bära. En av många favoriter är definitivt VÅR-halsbandet. Länkade gjorde jag med i min blogg.

  6. Hej! Min favorit är den här ringen: http://miia-smycken.shop.textalk.se/ring-sormus/blom-ring-kukka-sormus.html och min motivering till det är för att jag älskar smycken och speciellt ringar. Den där ringen var verkligen vacker och väldigt unik, sånt gillar jag, när saker är unika. Armbandet ni lottar ut är också himla fint och unikt. Din syster är verkligen jätte duktig!

    Jag har tipsat i min blogg för en extra lott: http://ebbaojag.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/armband-fran-miia-smycken.html#comment

    Kram!
    jaghetersamantha@hotmail.com

Säg hej så blir jag glad! ♡

