Sortera fint.

Vi har, som säkert de flesta av er, en plats i köket där vi sorterar papper, metall, flaskor, kartong, glas osv. Vår lilla sortering har vi bredvid kylskåpet precis då man kommer in i köket. Det ser så himla fult ut. Just nu står där en träkorg, en papperspåse och två ICA kassar med saker som vi sorterat. Jag tog en bild, men det är helt enkelt för fult att visa åt er. Tänk er sopstation i miniformat.

Därför har jag nu bestämt att jag skall beställa två fina ”Säilytyspussi” från Varpunen. Alltså två förvaringspåsar. Den ena har jag redan bestämt mej för. Det får bli Cirkus som jag tycker är superfin.

Men den andra kan jag inte bestämma mej för. Finns så många fina att välja på. Vilken av dessa kombinationer skulle ni välja?

1.Arrow & Cirkus;

2.Tetris & Cirkus;

3.Cirkus BW & Cirkus;

4. Tiles & Cirkus;

5. Cubes & Cirkus;

Svårt! Jag gillar alternativ 1, 3 och 4 mest. Samtidigt som jag tycker att alternativ 5 och 2 är trevliga eftersom de har så mycket färg. Ifall ni vill komma till produkten, klicka på bilden.

One thought on “Sortera fint.

Säg hej så blir jag glad! ♡

