Blogglistan är (återigen) tillbaka.

För ganska längesedan började jag med Blogglistan som jag hittade hos Malin. Det blev ett långt uppehåll, främst för att jag tycker att det är så svårt. Men nu kör jag på igen. Nästa punkt är Vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

Då undrar jag ju förståss, är det en miljon euro eller en miljon kronor? Eftersom jag är finsk så tycker jag att jag har rätten att välja euro fast jag bor i sverige. Ok?

Det första jag skulle göra är att dela på pengarna till alla i vår(a) familjer. En million euro är löjligt mycket. Så mycket behöver jag inte. Naturligtvis skulle vi skänka till välgörenhet. Jag skulle betala bort lägenhetslånet och mitt studielån. Sedan skulle jag renovera vår toalett. Köpa en cykel och resa. Ungefär så. Jag tycker inte pengar är så spännande. Bara man har så man klarar sej och kan resa nu och då så är jag nöjd.

Bilderna är från våren 2008 då vi hälsade på min bror och Janika som då bodde i Prag. Vi tajmade vårt besök så att fina  Ida-Lina & Andre´var där när vi kom. Efter några dagar dök också Janikas mamma upp. En super trevlig resa.

Nästa punkt blir En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Här kan ni läsa de tre första punkterna från Blogglistan;

Dag 1-En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 2-En person jag vill träffa just nu

Dag 3-Mina drömmar

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina drömmar.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – En bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – Min favoritfilm.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

2 thoughts on “Blogglistan är (återigen) tillbaka.

Säg hej så blir jag glad! ♡

