Ett fynd från Loppis Racet i Purmo.

 

I somras ordnade Aja och Christan som har bloggen och butiken Lundagård , ett Loppis Race i Purmo . Hannas Virrvar- Hanna var där och jag köpte det här fina tyget av henne. Jag har ännu inte gjort något av det eftersom jag inte kan bestämma ifall jag vill ha kvar det som bordsduk, eller som jag skall sy om det till något annat.  När något är så där extra fint är man så rädd att förstöra det.

Tänk om jag syr om det till något annat och sen ångrar mej… Vad skulle ni göra?

2 thoughts on “Ett fynd från Loppis Racet i Purmo.

  1. Ooh vad fint, var min första tanke när jag såg första bilden. Sen insåg jag att det var tyget jag sålde till dig. Det är ju verkligen fint och jag kunde inte heller bestämma mig om jag skulle hålla det som det var eller sy något. Så blev det sälja istället :)

Säg hej så blir jag glad! ♡

