Som vanligt, en ny blogg.

Skärmavbild 2013-04-19 kl. 09.13.30

Nu har jag haft Kom igen bloggen under några år. Roligt på många sätt, men samtidigt har jag upplevt bloggen som rätt så ansträngande och den har alltid tagit väldigt mycket tid i anspråk. Därför har jag startat en helt ny blogg som heter ”Som vanligt” på en ny bloggportal. ”Som vanligt” bloggen startar jag helt kravlöst. Eftersom min familj och flera av mina vänner bor i finland, andra vänner har valt att flytta från stockholm får det bli en blogg om något så enkelt som vår vardag, ett sätt att hålla kontakten och berätta vad vi håller på med, helt enkelt. För de som det intresserar. Kanske inte så många förutom familjen och våra närmsta, men ändå. Det blir mest enkel vardagsrealism. Men det kan ju vara fint det med.

Här hittar ni bloggen ifall ni vill läsa; www.somvanligt.ratata.fi

Kom igen bloggen har ju återuppstått förut. Så vem vet. Kanske den kommer igen. Igen.

Tack för att ni kikat in här på Kom igen bloggen!

Kram!

Säg hej så blir jag glad! ♡