En nystart.

Bilden via http://lottaagaton.blogspot.se

Mitt förra inlägg här på Kom igen bloggen var den 2 mars. En hel del har hänt sedan dess. Jag har haft noll blogginspiration och så gott som helt och hållet hållit mig borta från bloggvärlden. I bland har jag tittat in hos några av mina gamla bloggfavoriter men inte mer än så. För ungefär en månad sedan lockade fin- Tiger in mej  i Pinterest världen och efter några dagars aktivt pinnande började jag känna hur blogginspirationen började återvända. Nu är jag dessutom mammaledig (ännu med barnet i magen) med alldeles för mycket tid till att tänka, så nu startar jag upp Kom igen bloggen, igen.

Den här gången blir det troligen en bredare och spretigare blogg som jag hoppas skall rymma allt som snurrar i mitt huvud dagligen. Det vill säga både inrednings inspiration, DIY-inspiration, grafisk formgivning, vackra texter i olika former, lite secondhand. Eftersom jag när som helst skall bli mamma för första gången, kommer bloggen troligen också att rymma en del inspiration till barnrum, barnkläder, pyssel och annat mera vardagligt kan jag tänka mej. En ny blogg med blandad kompott. Inte ett så smart drag om man skall tänka strategiskt har jag förstått. Det gäller ju att ha ett tema och en nisch för bloggen. Men ja. Nu blir det så här. Hoppas en del av er gamla läsare finns kvar, och kanske en del nya hittar hit så småningom.

Välkomna hur som helst! ♡ Lina

10 tankar om “En nystart.

Säg hej så blir jag glad! ♡